fbpx
תוצרת ישראל | 30 יום החזר כספי | משלוח חינם

צמיד טניס הוא צמיד גמיש עם יהלומים (בדרך כלל באותו הגודל) משובצים קרוב, אחד אחרי השני, כל הדרך סביב פרק כף היד. למרות שהמונח בדרך כלל מתייחס לצמידי יהלומים, ניתן לראות גרסאות עם אבני חן בצבעים שונים מתויגות תחת אותו שם.

יש הסבורים שהמונח צמיד טניס הפך פופולרי בגלל שחקנית טניס מקצועית לשעבר כריס אוורט שענדה צמיד כזה באופן קבוע, גם בזמן המשחק. היא פעם אחת עצרה לרגע משחק כדי למצוא צמיד שנפל במהלך משחק, מה שהוביל לפופולריות של התכשיט ולשמו, צמיד טניס.

בין אם אתה מחפש צמיד טניס קלאסי, או תכשיט נצחי יפה, אוסף צמידי היהלומים שלנו הוא המקום למצוא את זה! אוסף זה של צמידי יהלומים מעודנים וצמידי טניס מפוארים כוללים קבוצה מדהימה של עיצובים אלגנטיים, קלאסיים, ניצחיים ועיצובים עשויים בקפידה. תוכל למצוא את התכשיט שכל אישה צריכה על מנת שמלתחת התכשיטים שלה תהיה מלאה! זה הפריט שייבחר שוב ושוב אם זה לעבודה או לאירוע חברתי נוצץ. זה התכשיט שייבחר שוב ושוב, בין אם לישיבות או לאולם הריקודים. אתה לא יכול בלי אחד מצמידי טניס המדהימים האלה!
 
צמיד יהלומים זה המתנה המושלמת ליום הולדת, יום נישואים, יום האהבה, מתנה לאישה לאחר לידה או סתם להפתיע את אשתך. אצלנו תמצאו צמיד יהלומים/צמיד טניס באיכות גבוהה, צמיד זהב 14/18 קראט המיוצר בארץ או באיטליה ויהלומים מבריקים ונוצצים בזכות החיתוך המושלם שלהם וצבע גבוה.
 

להתאמה אישית של צמיד טניס קלאסי:

1. תחליט על תקציב שברצונך להעמיד לצורך רכישת הצמיד.
2. תתמקד בעיצוב: תתחיל בצמצום העיצובים שמוצאים חן בעיניך, במטרה למצוא את הצמיד המושלם. דיאמונד האוס מציע מבחר סגנונות קלאסיים.
3. בניית הצמיד: תתמקד בצמיד שברצונך להתאים אישית על בסיס העדפה של סוג הזהב והצבע, משקל היהלומים, איכות היהלומים, אורך הצמיד.
4. בחירת היהלומים: תתאים אישית את הצמיד על ידי בחירת היהלומים והמאפיינים שלהם. יש 4 מאפיינים עיקריים ליהלומים, חיתוך, צבע, ניקיון ומשקל (קראט). השילוב ביניהם לפי העדפותיך משפיע על איכותו וערכו של היהלום.

עיצובים של צמידי טניס

צמיד טניס קלאסי 4 שיניים ליהלום עגול



צמיד טניס שוקולד ליהלום עגול





צמיד טניס פיירו מילאנו ליהלום עגול

צמיד טניס קלאסי 4 שיניים ליהלום פרינסס

צמיד טניס כוסות ליהלום עגול

צמיד טניס 3 שיניים ליהלום עגול





צמיד טניס מרובע 4 שיניים ליהלום עגול


צמיד טניס מרובע ליהלום פרינסס

צמיד טניס S ליהלום עגול

ירמי לפיד – מנכ”ל

דילוג לתוכן