fbpx
תוצרת ישראל | 30 יום החזר כספי | משלוח חינם

יש זוגות שמתכננים ביחד את היום המיוחל ובת הזוג הולכת ובוחרת טבעת אירוסין, ויש גברים שרוצים להפתיע את בת הזוג ומוכנים לקחת סיכון. אבל מה קורה שלא יודעים את מידת האצבע שלה? אפשר לקנות טבעת אירוסין בגודל סטנדרטי ולאחר ההצעה להתאים את המידה, ואפשר, כדי שההצעה תהיה מושלמת, להביא לה טבעת אירוסין שמותאמת בדיוק לאצבע שלה. אז איך עושים זאת בלי שהיא תדע?…

ישנם כמה דרכים למציאת המידה:

1. לך ישירות למקור. שאל את חברה שלך בצורה מאד עדינה וחלקלקה. אפשר לומר שאתה רוצה לקנות טבעת לאמא שלך או אחותך, רק ודע שהידיים שלה דומות לאלו של חברה שלך. כבדרך אגב אפשר לשאול מה גודל הטבעת שלה לדוגמא.

2. לשאול את חברה זו דרך מצוינת. לחברות יש לפעמים תובנה לגבי גודל הטבעת. ואם גם היא לא יודעת, היא יכולה להיות זו ששואלת, אבל באדישות. אפילו יותר טוב לבקש מהחברה לקחת אותה ליום כיף של מדידת טבעות נישואין, ואז לדווח לך בחזרה.

3. תסחוב טבעת ישנה ממנה, רצוי כזו שהיא לא עונדת הרבה, שלא תשים לב. צריך לוודא שזו טבעת שהיא עונדת על האצבע של טבעת האירוסין. לפי המסורת נהוג לענוד טבעת אירוסין על הקמיצה ביד שמאל.

* היד הדומיננטית נוטה להיות מעט גדולה יותר, לכן ודא שאתה סוחב טבעת שהיא עונדת ביד שמאל.

4. לשרטט טבעת. אם אתה חושש לאבד את הטבעת, אפשר לקחת טבעת שלה, לשים על נייר ולשרטט עיגול פנימי ועיגול חיצוני של הטבעת. אנחנו בדרך כלל יכולים להבין מה מידת הטבעת שלה מהשרטוט.

שתי הדרכים הכי טובות למדידה מדויקת של מידת הטבעת היא לבוא עם החברה לחנות ולתת לנו למדוד במקום או שהיא תלך לחנות תכשיטים ותבקש למדוד טבעת. שימוש באחד או כמה מהדרכים שהצענו יביא לתוצאות טובות, אבל תמיד קיים הסיכון שהטבעת לא תתאים. אם חשובה לך ההפתעה, גם אם טבעת האירוסין לא תתאים היא עדיין תופתע בגדול.

התאמה מדויקת ללא עלות! במידה ולא קלעת למידה, אין מה לדאוג, אתם מוזמנים לבוא ונתאים לה את המידה הנכונה ללא עלות.

דילוג לתוכן