fbpx
תוצרת ישראל | 30 יום החזר כספי | משלוח חינם

תהליך ייצור התכשיט

אנחנו מעצבים ומייצרים את התכשיטים בעצמנו ובישראל. כאשר הלקוח יושב איתנו ובוחר תכשיט הוא גם בוחר את המאפיינים שלו: צבע זהב, קרט, מידה ועוד… מרגע ההזמנה ועד מסירת התכשיט ללקוח יש מספר שלבים:

שלב ראשון:

לאחר הרכישה אנחנו מוסרים את התבנית של התכשיט (שעשוי מגומי) לבית היציקה שם נעשית היציקה של הזהב לפי הנתונים שאנחנו רוצים כגון צבע זהב, קרט זהב, ובמידה שמדובר בטבעת גם מידה.

שלב שני:

לאחר שהיציקה מוכנה אנחנו מוסרים אותה לצורף. בשלב זה הצורף מנקה את הזהב על ידי ליטוש, מחליק את הנקודות הבולטות ומוודא שהמידה של הטבעת נכונה, ואם לא אז מתקן.

שלב שלוש:

אחרי הניקוי, אנחנו בוחרים בעצמנו את היהלומים המתאימים לתכשיט על פי ההזמנה ומוסרים אותם למשבץ. תפקיד המשבץ להצמיד את היהלומים לתכשיט על ידי הצמדה ותפיסה של כל יהלום עם שיניים מזהב שיש לתכשיט.

שלב ארבע:

לאחר השיבוץ התכשיט חוזר לצורף שם הוא עושה את הליטוש וההברגה הסופיים. זה מה שנותן לזהב את צבעו המבריק. אם מדובר בזהב לבן אז לאחר ההברקה הוא עובר ציפוי רודיום – חומר יקר ערך שנותן לו את המראה הלבן והמבריק שאנחנו מכירים.

שלב חמש:

לפני שהלקוח מקבל את התכשיט, אנחנו בודקים שהכל כשורה והתכשיט יצא באיכות גבוהה.

*במידה ומדובר בעיצוב אישי יש שלב נוסף שעושים בהתחלה והוא עיצוב התכשיט לפי הנחיות הלקוח בתוכנה לעיצוב תכשיטים שנקראת Rhino.

בברכה,

ירמי לפיד
מנכ”ל DIAMOND HOUSE

דילוג לתוכן