fbpx
תוצרת ישראל | 30 יום החזר כספי | משלוח חינם

ב-Diamond House תמצאו טבעות אירוסין קלאסיות ופופולריות במגוון מחירים לצד טבעות אירוסין מעוצבות ומיוחדות

יש מספר טבעות אירוסין עם סגנון עיצוב פופולרי, לכל סגנון הייחודיות שלו והמשמעות שלו. כל סגנון משפיע על היהלום המרכזי בצורה שונה. כל אחת (שבוחרת) וכל אחד (שמפתיע את בת זוגתו) יכולים לבחור מה הם אוהבים… מה מתאים להם… מה הם רוצים להביע…

עיצוב אישי: אנחנו מעצבים ומייצרים הכל בעצמנו לכן נוכל לעצב ולייצר לך כל טבעת שתרצה בתקציב שלך.

טבעת אירוסין סוליטר - Solitaire Engagement Ring

טבעת אירוסין אלגנטית, נצחית והכי קלאסית. זו הטבעת הפופולרית ביותר בקרב כלות להיות. טבעת עם יהלום מרכזי אחד בכל גודל שתבחרי המשובצת בעזרת שטון בעל ארבע או שש טפרים שמאפשר לאור להיכנס, ליהלום לבהוק ולנצנץ ולמשוך את העין של כל הסובבים אותך.

טבעת אירוסין עם אבני צד - Side-Stone Engagement Ring

טבעת מסורתית שאף פעם לא יוצאת מהאופנה. טבעת אירוסין אבני צד לוקחת טבעת פשוטה והופכת אותה למשהו מרשים. היא מתאימה לכל צורה של אבן מרכזית אם זה אובל, מרקיז, פרינסס או עגולה המסורתית.

טבעת אירוסין שלושה יהלומים - Three-Stones Engagement Ring

שני יהלומים בצדדים שמצטרפים ליהלום המרכזי ויוצרים מראה ייחודי ומושקע. כאשר יהלום אחד לא מספיק, כאשר אתה רוצה להביע את אהבתך ואת השנים שחייתם ביחד, ואתה רוצה להעצים את הרושם של הטבעת, תיקח טבעת שלושה אבנים. אתה יכול לבחור אילו צורות של יהלומים אתה רוצה.

טבעת אירוסין הילה - Halo Engagement Ring

טבעת אירוסין עם הילה של יהלומים קטנים מסביב ליהלום המרכזי זה סגנון עיצוב גדול יותר ונועז יותר מסוליטר קלאסי ונחשב למעט וינטג’, אבל כיום הוא חזר לאופנה ומיועדת למי שאוהבת נוכחות ורושם יוקרתי. הוא נפוץ בקרב סלבריטאים ואנשי מלוכה. ההילה מרחיבה את המראה של האבן המרכזית בחצי קרט ויותר. כמעט כל הצורות של היהלומים יכולים להיות במרכז.

טבעת אירוסין טוויסט - Tension Engagement Ring

טבעת אירוסין שנועדה להחזיק את היהלום המרכזי באמצעות לחץ שהטבעת יוצרת על היהלום. לרוב טבעות אלה מגיעות עם ראש מסובב או טבעת שמתפצלת לכיוונים נגדיים. התוצאה של שיבוץ זה מראה עכשווי ואופנתי.

דילוג לתוכן