fbpx
תוצרת ישראל | 30 יום החזר כספי | משלוח חינם

הגיע הרגע, החלטת להציע, סוף כל סוף, עכשיו השלב לקנות טבעת אירוסין. אבל איך יודעים מה היא רוצה? איך מבדילים בין היהלומים? ואיך אתה יודע שאתה עושה קניה חכמה?

דבר ראשון והכי חשוב, היא צריכה לאהוב את טבעת האירוסין, זה משהו שיהיה מולה כל יום כל היום. לאהוב טבעת זה דבר אינדיבידואלי כיוון שלכל אישה הטעם שלה ויש מאות עיצובים של טבעות אירוסין. הדבר קשה יותר כאשר אתה רוצה להפתיע אותה ואז אתה צריך לנסות להכיר את הטעם שלה.

 כמה עצות כלליות בשבילכם שכדאי לקחת בחשבון:

תקציב

קודם כל לקבוע תקציב מראש עבור טבעת האירוסין. אין כללים מוגדרים לגבי הסכום, זה תלוי ביכולת והרצון שלך.

מידת הטבעת

אתה מתכנן את הרגע ואתה רוצה שהוא יהיה מושלם, זה כולל גם שהאצבע תשתחל יפה לתוך הטבעת. כשאתה מגיע לבחור טבעת אל תשכח לתת את מידת הטבעת.

מספר דרכים למציאת מידה לטבעת

הטעם שלה

אם התכוונת להפתיע אותה, הכר את הטעם שלה, לפחות תנסה. שים לב לטבעות שהיא עונדת, מה צבעם, עד כמה הם מקושטים או נקיים מעיצובים. תנבור בקופסת התכשיטים שלה. הקשב לה! כשאתם יודעים שהיא האחת והיחידה והוא האחד והיחיד, בתקופה לפני טרום הצעת הנישואין היא מתחילה לדבר על טבעות ומה היא אוהבת ולא אוהבת, אולי היא גם תצביע על תמונה במגזין או בחלון ראווה.

תעודת יהלום
לקנות יהלום עם תעודה. מה לעשות שאתה לא מבין גדול ביהלומים, אתה מגיע לחנות ומסתמך על הדברים שהאדם מולך מוכר לך. מדובר בהרבה כסף, ואתה רוצה להיות בטוח שמה שאתה קונה זה מה שאתה מקבל. לכן כדאי תמיד לקנות יהלום עם תעודה של מעבדה גמולוגית חיצונית, שגם אובייקטיבית. (להרחבה על תעודת יהלום של מעבדה גמולוגית).

הערה! תעודת יהלום היא בשום אופן לא ערובה למה שאתה מקבל. יותר חשוב לרכוש יהלומים מתכשיטן עם מוניטין ושאתה יכול לסמוך עליו. על אבנים בלי סימון לייזר זה קל עבור המוכר לומר שתעודה שייכת לאבן מסוימת ואין הרבה דרכים להוכיח זאת. 

ביקורות
ביקורות הן אינדיקציה מעולה למחירים, לשירות ולחווית הקניה הכללית שאתם צפויים לקבל מחנות. אלו אנשים שחוו קניה, בלי אינטרסים, ונותנים המלצה. רמת האמינות גבוהה ולכן אתם יודעים למה לצפות פחות או יותר. רצוי לבדוק את הביקורות על לחנות לפני הרכישה.
 
דילוג לתוכן